Västkusten <3

2011-07-07, 23:50:54 / Kategori: Allmänt
Ska försöka börja blogga igen tänkte jag.. Får vi se hur det går :) På lördag åker jag och min Älskling till Västkusten och stannar där en vecka:) till Glommen som ligger mellan Falkenberg och Varberg :)mamma o pappa har varit där en vecka redan:) ska bli så gött hoppas på mycke sol så vi kan sola o bada i havet <3 Så tidigt på lördag morgon styr BMW:n mot kusten :D så kommer nog inte blogga så mycke under veckan som kommer :) PÅ söndag kommer även min lillebror o sambo till stugan.. inte träffat honom på flera månader.. ska bli skönt med en dos av lillebror <3 Fyndade en jätte fin maxiklänning på Gina idag :) kostade förut 349 och nu köpte jag den för 99:- KAP ;) Dock var den lite lång så ska sy upp den lite, självklart ska den med till kusten ;) Nej dags o sova nu.. upp i tid imorn o träna, löpningen går riktigt bra nu, 4,8 km utan några som helst problem :) gött det :) O så ska vi packa o ha oss imorn och fixa lite fika att ha på vägen, jag o min älskling <3 Sov gott hörrni!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?