Träning :D

2011-08-08, 20:38:16 / Kategori: Allmänt
Äntligen har jag tränat efter 13 dagars uppehåll :) har istället njutit fullt ut av sommaren ;)
Men nu är jag igång igen :)
Blev 6 km löpning, i ett löpspår som består av 80% uppförsbackar.. Trodde inte jag skulle orka 6 km.. när det var så långt emellan.. men flera månaders träning har ändå satt sig i kroppen :) gick självklart lite trögare än sist men jag klara det :)

Blev ingen mer träning än så.. känner mig febrig så vette tusan om jag skulle ha sprungit.. men men.. Hoppas det släpper :)

Håller på o tvättar nu.. Snart klar.. blir att hämta kläderna om en stund bara :)

Tips på nån bra film:)? är nämligen det som gäller när jag är klar med tvätten.. Krypa ner i sängen med en film o en skål popcorn;)  hoppas jag mår bättre sen:)

Ha en mysig kväll :)


En bild från midsommarafton då jag fyllde 25 ♥



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?