Golf :)

2011-07-25, 21:44:11 / Kategori: Allmänt
Hej hej :) idag har det varit fullt upp :)
började dagen med att få besök av Matilda och Ricky:) klippte ricky och sedan blev det kaffe och supergoda krämbullar som matilda o Ricky hade med :) efter det drog vi iväg och lirade lite långgolf:)
jag spelade inte men slog några bollar på rangen :) gick över förväntan bra:)

NU är jag i tvättstugan men snart klar :)

Imorn är det löpning, gym och ackupunktur som gäller :) kommer även äta ute med mina tjejer, som ska fira att jag fyllt år;) Mys <3

Uppdaterar mer imorn om hur helgen och min älsklings födelsedag var och så kommer det en bildbomb från midsommar :)

Nej kila o hämta det sista i tvättstugan nu, sen se klart på Johan Falk:)

Ha en mysig kväll:)!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?