Grå dag..

2011-07-22, 12:55:44 / Kategori: Allmänt
Ännu en grå dag.. blir nog regn när som helst.. Svensk sommar ;) idag blir det nog inte mycket gjort, ska ner i förrådet med lite saker o plocka lite.. tänkte kolla på några filmer, läsa lite bloggar och se på Paradise Hotel Danmark :)
vad ska ni göra idag :)?

Igår var vi ju på bio.. Harry Potter, den var underbart bra, så fint slut :) och 3D, i like ;) däremot några scener under filmen vart det suddigt.. men vara bara några sekunder vid typ 2 tillfällen.. annars är 3D kanon:)
Skulle vara häftigt att få testa på 4D ;) vet inte när det kommer till Sverige dock.. Nån som vet :)?

Efter det blev det uteserevering med en barndomsvän :) vi satte oss på ett ställe här i Karlstad som heter Score.. Jag beställde en skagenburgare (score är kända för sina burgare) och min vän grillad kyckling file´:) smaskens var det :) vääärldens goaste skagen röra var det i burgaren, mums :) blev även två Xider vardera.. På sommaren finns de i en smak som heter Raspberry Blossom, finns inte på systemet utan bara på uteserveringarna under sommaren.. Vilket är synd.. är den goaste cidern jag vet <3

Imorn är det en stor dag också, min älskling fyller 24 år :) det ska firas med tårta och en liten fest för min goding ;) presenter har han redan fått, en skjorta och byxor :)!!

Nej ska kila nu men ha en mysig dag :)!!


Cina

Kul att du bloggar igen gumman!!! :)



KRAM



2011-07-22, 13:12:44



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?