Fredags-Mys

2011-08-12, 21:07:51 / Kategori: Allmänt

Idag har vi tränat.. blev inget igår..Träningen idag bestod av löpning 6,1 km,kändes rikgtigt riktigt bra;) Ska försöka mig på 7 km nästa gång.. Milen närmar sig ;)
Efter löpningen åt vi mat på Hammarö hos svärisarna och solade, tusan så skönt det var:)
Jag och älskling övade även på att chippa, långgolf ;) vi försökte chippa i en korg några meter bort.. satte iaf 2 st :)

Nu blir det super-mys med min älskling :)

Imorn blir det en heldag med mina töser ♥ Först shopping,bio och mat på nån servering med min goa vän Cissi och efter det åker vi på partajj hos Mads, där det blir drinkar, vin och Wii spel :) Hoppas även att Nettan o Tove kommer oxå, bästaste tjejerna ♥

Ni får ha en mysig Fredag, mys i massor vettja;)





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?