Hinner inte med..

2011-08-02, 19:13:35 / Kategori: Allmänt
Haha :) så fint väder och jag har lovat massa inlägg som inte kommit in här ;) Får se senare om det hinns med :) hade ju 25-års kalas hos oss i Lördags, o satan i gatan va skoj det var, fick jätte fina presenter och efter det 3 timmars grymt dansande och goda drinkar på Blue Moon Bar :) Tack rara för att ni kom <3

Nu ska jag och min älskling käka mat, spaghetti o köttfärssås , MUMS ;) blir ev en löprunda efter maten.. Slarvat med träningen men varit så varmt, så har valt att sola och bada istället ;)

Vi har även varit på söta Savannahs 1-års kalas idag :) Savannah är min pojkväns kusins barn, så söt så, sist vi såg henne kröp hon och nu går hon :)!! Går fort :) Jag, Savannah och svärmor passade på att bada oxå, skönt som tusan var det i vattnet :)!!

Igår var det även en heldag i Mariebergsskogen med Mads och Nettus.. Kvällen bjöd på uteservering, det blev käk på Score och kvällen avslutades med minigolf, samma gäng även nu plus att Erik hakat på :)

Nej äta nu :)

Kram på er :)!!

Jenny

http://www.smartbuyglasses.se/solglas%C3%B6gon/Marc-Jacobs/Marc-Jacobs-MJ-016S-J5GDB-11161.html



:)



2011-08-02, 21:22:16 URL: http://jennyjanssons.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?