Träning :)

2011-08-23, 21:06:29 / Kategori: Allmänt

Dagens träning:

Löpning löpband 4 km

Nacke och axlar maskiner, 5 st, körde 2*10 på alla

Två magövningar, på första 2*15 (ligger på en bänk med raka ben övermarken lyfter upp dem mot mig o lyfter rumpa och ländrygg) och 2*10 på varje sida av magen på andra övningen, man lutar sig med höften mot en kant med sidan av kroppen o har raka ben, sedan går man så långt ner man kan med överkroppen o till man kommer ända upp igen.. Då tränas " kärlekshandtagen" :)
Jag avslutade med en maskin för rumpan, man sätter undersidan av foten mot en pedal bakom sig med böjt ben vid knät och sparkar bakåt, körde 1*10 på varje ben, 50 kg..

Sen har jag varit o köpt böcker inför skolastarten på Karlstads Universitet på Måndag:) Ska bli spännande detta:)
Ska börja på ett Biovetenskapligt program, Receptarie utbildningen.. Vilket leder till att man blir läkemedelsexpert :) Längtar faktiskt :)

Nu ska jag skumma igenom några häften kemi från Kemi B och kika lite i de nya böckerna:)

Imorn händer inget spec men på torsdag firar jag och älskling 4 år ♥

Nej nu blir o läsa lite :)

 

Ha en mysig kväll:) det ska jag ha i min nya pyjamas från H&M ;)

 

Kram!!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?