Hemma igen:)

2011-08-07, 19:09:59 / Kategori: Allmänt
Klev innanför dörren för en halvtimma sen o hoppade rakt i famnen på min älskling, har saknat honom så♥
I torsdags bar det av till Liseberg med ett gäng glada brudar, vi hade jätte kul :) men blev en lång dag, åkte  kl 7 på morgonen och kom hem 0.30 på natten ;) men det var det värt.. Åkte min favvo karusell, Balder, 3 gånger den är såå rolig :) fick även en ny favorit i Kanonen, var så nervös över att åka upp och ner men det var svin kul ;)

Atmosfear däremot vågade vi inte ;) haha.. men nån gång ska jag åka den :)
Åkte redan i onsdags hem till Kroppa då vi skulle åka därifrån :)
Min älskling har varit på grill/kräftskiva Fredag till Lördag så jag stannade kvar i Kroppa hos mamma o pappa :)
Så kom precis hem som sagt.. skönt att vara hemma men har haft jätte mysiga dagar:)

Igår drog pappa fram grejer så vi kunde kolla på diabilder från när mamma o pappa träffades (innan jag o bror fanns) samt massa bilder från när jag och lillebror föddes och var små, var så mysigt ♥ Satt i ca 2 1/2 timme och kollade genom mängder av bilder :)

Nu ska jag fixa lite här hemma och läsa klart det sista i första boken i serien True Blood.. Den jag läser heter DEAD UNTIL DARK  :) finns hela 10 st.. Ni MÅSTE läsa dem :) snart klar med första o den är super bra:) dock skriven på engelska men bra träning då jag snart börjar min Receptarie utbildning på uni där böckerna är skrivna på engelska :)

Och ikväll är det Dexter :)

Kommer även slänga in lite bilder från Liseberg så fort jag får dom av Mads samt göra ett inlägg om min 25-års fest med bilder:)!!

Ha en mysig kväll:)

Kraam




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?