Tisdag..

2011-07-19, 14:19:04 / Kategori: Allmänt

Idag har jag tagit en promenad in till stan med Marlene och lilla lilla Felicia:) Inte sett Felicia på kanske två veckor men syns att hon utvecklas:) Snosan <3 Vi tog oss en kaffe och glass och satt i solen och myste :) sötfia sov mest hela tiden men vaknade till ibland <3 Hämtade även min cykel "at Josseffis place" som blivit kvar där efter lördagens bravader ;) Nu ska vi snart iväg mot Hammarö, jag och svärmor ska springa:) Imöra äre Harry Potter, blir och se den med älskling och hans familj:) Nej kila nu:) Ha en fin dag:)!!


Här kommer en bild för er som inte sett hur det blev när jag lämnade det blonda bakom mig för att bli brunett, trivs  super bra i det mörkare svallet :)!!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?