Söndag:)

2010-10-24, 13:14:02 / Kategori: Allmänt

Söndag idag..snart är helgen slut.. igen.. sjukt fort går det men är bra, då är det snart jul och en termin i skolan är snart avklarad :) hoppas jag får godkännt på allt bara:)

Har min första tenta om två veckor, den är väl den jag är mest nervös för..och matten.. man har ju ett litet tryck på sig att man måste klara det mesta för att inte få mindre lån:) måste ha alla pengar för o kunna försörja sig ju:)
men det ska nog gå bra :)

Blev ingen tipspromenad, min älskling var så trött :)

Har suttit lite med kemi.. blir mer senare.. ska gå egonom fyra sidor till.. kör ett kap per dag.. så har jag mer än en vecka på mig att plugga inför provet :)

Nu ska jag snart iväg på innebandy match, har laddat upp med en tallrik fiberhavregryns gröt och en macka:)
Är inte mega sugen på match tyvärr.. är fortfarande krasslig.. ont i halsen o allmänt hängig.. varit så flera veckor nu.. bryter liksom aldrig ut.. glad för det, men jobbigt o vara halvsjuk hela tiden:(


Så beror på halsontet, annars älskar jag ju innebandy :) och idag är det med så många töser jag inte sett på jätte länge så kör det jag orkar, men brukar ju bli att jag spelar hela matchen iaf om jag känner mig själv rätt ;) hihi


Ska övertala älskling om att äta tacos ikväll, vore gott efter match o så :) hihi

Nej nu ska jag kila o byta om o grejja :)

Puss o kram!!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?