Men oj då, bloggar sandra;)?

2010-10-19, 18:13:54 / Kategori: Allmänt

Ja jag har varit riktigt dålig på det ett tag minsann:)
Min söta svärmor påminnde mig om bloggen här om dagen, hon var lite ledsen över att jag knappt skriver längre :) men ska försöka bättra mig nu:) Och gissa om du blir förvånad nu Bettan när du kommer in och ser att jag skrivit o ct det inte längre står Tisdag kväll... som rubrik:) som det gjort nu i två månader ca:)

Idag har det regnat hela dagen, var skönt att slippa gå till skolan idag o slippa gå ut :) Har skriviti mitt PM idag.. men upptäckte att det är massa stavfel och så.. får trixa lite till.. vi ska ha med det på fredag och gå igenom i gruppen, sen kan man ju ändra det efter i värsta fall:) vet inte heller om jag fattat rätt :) men det märks:)

Även matteboken har jag suttit med idag, håller på nu, älskling hjälper mig just nu:) men snart blir det inget mer plugg idag, huvudet börjar bli segt :) drar till matte stugan imorgon efter lektionen också:)

Disken har jag även fixat idag.. dukti duktig.. hehe

Imorn blire o städa.. usch.. skjutit fram det allldeeeeles för länge nu.. kommer hem halv ett..så då blir ja tvungen ;)

ikväll blire bara o glo på tv under en filt i soffan:) känner mig halvförkyld.. vilket jag gjort ett tag nu, bryter aldrig ut, vilket jag är glad för :)

 

Förresten, var inne på CDON och kikade idag, det ska tydligen komma ett Super Mario All star spel till Wii:) gissa om jag blev glad:) Ska nog gå in och förhansboka det, Mario Löwer som jag är :) kostar 299:-.. har kostat 449:- så ett litet kap :D

Nej ska kila nu:)

Ha dä så bra:)!!

Kraam




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?