Lördag :D

2010-10-23, 20:41:45 / Kategori: Allmänt

Redan Lördag kväll, helgerna bara springer förbi:)
Igår efter skolan så blev det att laga mat.. gjorde stek o potatis med en stor grönsallad till, gottit värre :)
sen blev det tv o film:) gick o la mig vid elva var så trött.. kändes som jag hade feber inatt.. frös som tusan, låg med både täcke o filt .. usch.. ingen feber idag men allmänt seg :)
Idag har vi varit hos svärisarna och bytt däck på bilen, älskling har bärt upp en ny torktummlare och skjutsat sin mamma på hockey, jag har klippt svärfar, och pluggat kemi..
Precis ätit nu, och kollar på en skön komedi på trean:) blir bara filmmys ikväll, har hoppat i min one-piece och myst upp mig i soffan under en filt :) väntar på att baby ska spela klart och krypa upp bredvid mig:) ♥

Får se va det blir för film, Sugen på Sin City faktiskt, bra film det :)

Imorn blire tipspromenad, plugg och innebandymatch om jag inte mår dåligt, lite halvförkyld.. men ska att gå bra ;)

Just ja, lillebror och hans Helsingborg vann på hemmaplan igår i Superligan, 10-7 mot Balrog:) Lillebror skötte sig bra, blev 2 mål (ett bortdömt zorro mål dock) och 2 assist:)
Grattis till vinsten :)

 

Nej välja film nu:)

 

Ha en mysig helg :)

Puss o Kram




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?