UNDERBARA Måndag :)

2010-05-24, 13:46:15 / Kategori: Allmänt

Verkligen sommarvärme ute, man blir så glad, Älskar sommaren ♥

Ska snart kila iväg till jobbet, lite synd med tanke på vädret, men men:) Ska kolla på korpen fotbolls match ikväll så då får jag ju massa sol på mig då istället:)

Har varit iväg en sväng på stan, till Arbetsförmedlingen, köpt ost och skinga baguetter på Sjökvisten åt mig och älskling till lunch:) o lite lysrör till badrummet:) blinkar där just nu ;) hihi.

 

Var iväg och tränade igår så kör en liten träningsdagbok över det :)

 

Träningsdagbok, Söndag (ben och mage):

* Vi var ute på Kilene och sprang, nu ökade jag på till 1,5 km.. Sprang 100m joggade 100m osv:) kändes bra faktiskt, kände inget i benhinnorna:) gött :) men lika bra och vara försiktig och inte springa mer utan följa detta schema:)
Nästa gång blir det 1,9 km.. Ökar på med 400m hela tiden:) ska försöka springa 2 gånger denna vecka, blir nog en sväng imorgon.

* Medan jag väntade på Älskling och hans mamma som oxå var ute i spåren:) Så blev det 50 raka situps, 4*10 fällkniven, 3*10 sneda situps där jag gick upp rätt högt:)

* Avslutade med 3*20 utfall i både uppför och nerförslutning :)





Nej kila iväg till jobbet nu:) njut nu av vädret :)

Linn

Sv: Noted! :)



2010-05-24, 21:57:49 URL: http://linnlowes.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?