Träningsdagbok :)

2010-05-12, 21:47:58 / Kategori: Allmänt

Då var det dags att skriva om dagens träning :)


Onsdag: Axlar, nacke, mage och rumpa.(gym).

* Uppvärmning: 10 min på cykel, 5 km:)

Nacke,axlar:
* 5 olika maskiner för nacke och axlar.

Mage:
* Raka sit-ups med 4kg hantel, 3*10.

* Sneda sit-ups med 4kg hantel, 3*10.

* Fällkniven 4*10 med 4kg hantel. (Fällkniven= lik raklång, håll i hanteln med båda händerna, går upp som du gör när du gör sit-ups men dra även med böjda ben upp mot magen, sedan tillbaka raklång fast med benen lite i luften).

* Övningen jag berättade om sist, man ligger på sidan på golvet. Stödjer sig på armen närmast golvet och har kroppen rak, gör sedan hävningar upp och ner, men aldrig så man nuddar golvet. 3*10 på varje sida.

* 3 st olika maskiner för olika delar av magen, körde 30kg, 4*10 på den första, på den andra 40kg 4*10 och på den tredje 30kg, 3*10 kg :)

Rumpa:

* Utfall med 4kg hantel, 3*10 :)


 

Det var kvällens träning det, nu äre tv 3 maraton :) Har kollat på Anna Anka söker assistent, nu Efterlyst och sedan Sandhamn :)

Shiit vilken träningsvärk jag har i magen sen i måndags, gjorde rätt ont o göra magövningarna idag kan jag säga;) Men så grymt gött o känna att det ger nåt iaf :)

Och utfallen känns minsann:)

 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?