Träningsdagbok:)

2010-05-11, 15:36:40 / Kategori: Allmänt
Då var det dags för dagens tränings schema:)

Kom hem för en halvtimma sen, precis duschat och fixat mig i ordning, ska iväg till Bergvik en sväng jag och Älskling:) Handla mat och köpa födelsedags present till min söta farfar :)




Träningsdagbok:


Tisdag (gym), Ben och rumpa:

Ben:


* Började med att cykla 1,5 mil. (30min)

* Sedan step-maskinen 40min.

* Maskin för insida lån, 40kg (körde lite lätt) 3*10.

* Ankel övningar med gummiband.

Rumpa:

* Maskin för rumpa, 50kg, 3*10 på varje ben.


Det var dagens träning :) tog ungefär 2 h :)
Så skönt efteråt :)
Men skall lägga till utfall med hantlar i vardera hand till morgondagens, Axlar+nacke+mage schema :)

Nej ska dra med mig baby mot Bergvik nu:)
Kanske tar oss en glass där oxå, good kul glass lr mjukglass, Älskar verkligen våren :)


Ha en mysig dag ;)






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?