Mammas dag :)

2010-05-30, 12:28:43 / Kategori: Allmänt

Jag idag är det mors dag, så ska passa på att ta hand om min lilla mamma lite extra idag:)
för finns det nån vikgtigare än ens föräldrar? Är så stolt över mina och så glad för min otroligt fina uppväxt:)♥ Älskar er mamma o pappa, ni är bäst!! ♥

Blir att fira inne hos farmor o farfar, då mamma o pappa kommer hit :) Då får pappa fira farmor och jag min söta mamma:) Som vanligt så är det så tomt, utan dig Daniel!! Min underbara lillebror, finns ingen bättre än han heller :)Saknar dig brorsan!! Men få ju åka dit snart i sommar, annars går jag under!!

 

Nej in till farmor snart:) ska ta fram paket o lite så:) Köpte även en liten påse med marknadsgodis till pappa, såg de sålde utanför jobbet, kunde inte riktigt låta bli då han älskar det godiset :) köpte nougat och karamell:)

 

Ha en mysig dag hörrni och ta hand om er mammor nu:) De är guld värda!!

Förresten, ska även iväg till svärföräldrarna sen på rulltårta med vit choklad i, som jag och Älsklings bror bakade igår :)

Underbar dag med bara släkt :) Love it!! O solen skiner :)


Hej hopp:)!!!

 

 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?