Lördag och Träningsdagbok:)

2010-05-15, 15:02:10 / Kategori: Allmänt

Idag har jag varit iväg och tränat igen :) kom hem för ca 30 min sen.. Nyss käkat nachos:) gootttt :)
Nu blire en dusch med hårinpackning och lite sånt :) Måla naglar, noppra ögonbryn mm :) Blir nämligen utgång ikväll med min sötnos Mads:) är inte så sugen men.. Blir nog bra:)

Här kommer dagens träning iaf:


Träningsdagbok, Lördag ( ben+rumpa):

Ben:

* Cykel 1,5 mil, 32min.

* Stepmaskin, styrka 45, 43min.

* Maskin som tränar insida lår, 40kg 3*10 (körde lite lätt).

* Fotledsövningar med gummiband. Tre olika övningar på varje ben. Första och andra övningen: 2*30 och 2*15 på varje ben i de båda övningarna.
Tredje övningen: 3*20 på varje ben.

Rumpa:

* Maskin som tränar rumpan, man kör som typ bakåtsparkar fast sakta, 50kg 3*10 på varje ben.

Tog ca 2 timmar :)


Nej duschen nu måste även iväg och köpa en dricka sen:)
Sen blire tjej fest, jag o Mads hemma hos Mads.. Ska även äta lite mat och så:)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?