Fredag, o snart helg :)

2010-05-21, 11:50:37 / Kategori: Allmänt

Älskar fredagar, då är det snart helg:)
Har inte bloggat på ett par dagar, tänkte skriva lite vad jag haft för mig :)

Tisdag: Då var jag ledig:) Skönt! Tvättade lite.. Umgicks med min kusin och farmor o farfar, vi fikade och spela massa kort :) Mys!

Onsdag: Jobbade:) skulle tränat efter jobbet men blev grillpremiär istället med Nettan, Mads och Discokungen :) (erik) hos honom. Sååå jäkla gott var det ;) Vi grillade flintastek, majskolv, färska champinjoner, hade en stor god grönsallad till med feta ost,baby spenat, sallad, gurka,tomat och sallads dressing :) gottt :) åt även coleslaw(heter det så??) till.. Mumsfillibabba:) mera grillat lär det lätt bli och många grillfester i sommar :)

Torsdag: Igår :) var på Apoteket en timma på Bergvik, ställde lite frågor och fick se hur dom jobbade och med vad:) verka superkul:)
Handlade även en vit lite längtre kofta på vero moda(en tunn) med knappar, super söt:) ville ha nåt o bara dra över sig på sommar kvällarna:) hade ju presentkort oxå, den kostade ju bara 129:- så:) värt!!
Köpte även en vit tshirt med svarta ränder på att jobba i:) var lite längre så man kan ha den till legg-ins:)
Sen jobb.. ingen träning igår heller :( haft fullt upp med så mycke annat ju:(
Men tänkte försöka ta ett pass ikväll om ja hinner, de stänger ju 19.. men iaf träna imorgon och på söndag, försöka hinna med en springtur i helgen oxå:)

Nu kom posten, och min nya bikini:) en vit/blå randig Wonderland från Nelly:) Marint och fint :) Kommer kanske bilder sen :)

 

Nej smink nu:) sen mat sen jobb:) ha en mysig dag i regnet :)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?