Sovaa... Zzzzz :)

2010-01-04, 23:27:09 / Kategori: Allmänt

Filmen var grymt bra, de visade som bioreklam nya filmen Snabba Cash, känner att jag måste se den :)
Huvudpersonen är grym :D

Har även kollat Paradise Hotel.. nya bruden som kom in, säger bara vadå skämma ut sig? usch..

Nej ska upp tidigt imorgon, vill träna men tror inte halsen gillar det.. får nog hålla mig från det, det märks imorn helt enkelt hur ja mår :)
Men måste iaf upp i tid, vänt på dygnet totalt nu, visserligen har jag semester men ändå :) Ska söka lite jobb imorgon och snacka med en på ett ställe, skulle ju återkomma efter jul :)

Nej nu blire en bok lr en film och sen sova :)


Imorgon efter jobbfixet så blire o kanske göra stan med Madde (Ingen shopping för mig dock).. och sen kanske lite drink, bowling och biljard med de bästa :) Mads, Nettan, min Älskling och Nettans ponke Erik :)



Sov gott :)


Mina underbara töser :D Älskar er ♥




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?