Middag+Bio!

2010-01-04, 13:29:21 / Kategori: Allmänt
Det är vad som står för schemat idag :)

Är lite krasslig, på gränsen till feber halsont och hosta men har inte tid att vara sjuk så känner inte efter så mycke,men kommer väl ikapp mig snart.. aja:)

Ska iallafall ut och äta med goa Mads vid halvfem tiden tror jag?Efter det blire bio med Nettan och Erik, vi ska se Luftslottet som sprängdes :) Lite sent ute, jag vet, men precis läst klart boken, ville göra det innan :D
Så 17.45 är vi bänkade på bion :)


Väntar ett samtal nu om benhinnorna.. Väntar även på kallelse till röntgen av dem, men tycks aldrig komma nån
:(
Vi skall ju kolla upp om dte är en stressfraktur, börjar bli rädd för det nu iom att det aldrig ger sig, haft ont i mer än 3 mån nu o vilat den tiden..


Nej ska lägga mig och vila en sväng så jag orkar med kvällen!


Vi hörs!


Ha en mysig dag i det underbara vinter vädret!!





Bild lånad här



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?