Seriepremiär...:D

2009-10-04, 12:47:31 / Kategori: Allmänt

Ja idag har vi serie premiär, både med U- och A-laget :) U-laget spelar borta mot Munkfors U kl.15 och A-laget hemma mot Billingsfors kl 16.15 :D
Men själv får man ju inte vara med,skadad :( benhinnorna.. Ska istället iväg och köra ett stenhårt pass på gymmet, blir axlar och nacke (måste det pga jobbet), sen blir det fokus på benen:)
Medans de andra tjejerna i laget tränar och spelar match, måste jag ju gyma så jag håller igång benen och konditionen jag oxå;)
Blir cykel 10 min (5km),så fort jag orkar, som uppvärmning, sen ben-axlar-nacke och lite mag pass :)
Som avslutning cykling 20 min (1mil) så fort jag orkar, sedan testa och jogga sakta sakta på löpbandet i 5 eller 10 min beroende på hur benhinnorna känns, kanske inte går alls :(Ska springa lite för att förbereda benen på ev innebandyträning iaf en dag till veckan..
Hoppas,hoppas de håller så jag oxå kan börja spela matcher snart :)

Sen ska jag försöka hinna till hemmapremiären och kolla, har massa annat och fixa oxå,kanske hinner se två perioder iaf :D
Lycka till nu tjejer, vi ska kamma hem 6 poäng denna helg :) Kom igen nu :D

Nej byta om och dra iväg till gymmet nu,proppat in massa nya låtar i mp tren oxå:) sååå kul och träna då;)


Är även mer innebandy idag, brorsan spelar match med Helsingborg borta mot UMEÅkl 16.00, kommer första 3-poängaren för årets säsong i eftermiddag:)?
Det återstår att se :)
Lycka till gubben, kom igen nu FCH :d

 

Ha en bra dag hörrni,kanske hörs senare :D

 

 

 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?