Innebandy :D

2009-10-04, 19:19:37 / Kategori: Allmänt

Innebandyn idag gick bra, vårt A-lag i Sjöstad vann med hela 10-0, gött :) 3 pinnar där;)
U-laget spelade 1-1 :) Så blev inga 6p sammanlagt, men 4 poäng iaf:) Ingen förlust iaf :)
Tråkigt att inte få vara med och spela bara :(

Sen spelade ju lillebror och hans FC Helsingborg match borta i Umeå, mot Umeå City, de tog sin första tre poängare,vann med hela 1-6 :D GÖTT :) de har spelat tre matcher nu, 2 förluster och en vinst :)

Gymade i två timmar,testade springa 5 min på bandet men gjorde ont i benen, sen efter jag kört gympasset och cyklat 1 mil så joggade jag ner på löpbandet i 5 min och då gick det bättre, strechade ordentligt oxå.. men får se
på tisdags träningen hur benhinnorna känns, får väl känna lite :D

Nu har vi oxå precis ätit mat, blev Chili Con Carne med kikärter i hårda tacoskal med sallad och en kall sås till gjort på Laktosfri youghurt och ajvar relish och lite salt :)
Super gott :)


Snart är det dax för Ensam mamma söker, måste ju se det :) Känns lite konstigt bara och se nån man känner på tv :)

Sen blir det film. hyrde två igår så blir och se den andra nu :) Med schweizer-nöts choklad till :)


Nej tappa upp ett bad nu och sen bada och efter det fixa naglarna :)

Ha en mysig kväll hörrni :)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?