A-landslaget :)

2009-10-27, 23:56:23 / Kategori: Allmänt

Får passa på att säga grattis till min underbara och super duktiga lillebror som nu tagit steget upp i A-landslaget :)
Han skall vara med och spela en fyrnations turnering :)

Så nu har han hoppat ur sin U-19 landslagsdräkt och tagit klivit uppåt och ska få hoppa i A-landslags dräkten :)

Finns ingen stoltare syster än mig :) Du är så jävla värd det här gubben, och jag vet att du kommer göra så grymt bra ifrån dig, du är som allra bästa när du har som mest press på dig, därför du kommer gå långt gubben :)
Var extra roligt att vara hemma hos dig när du fick samtalet och att vara den första och gratta dig:)
Älskar dig världens bästa bror :)

Så ett: HIPP HIPP HURRA

Läs artikel om det här: Daniel Johnsson i A-landslaget



Nej nu ska jag sova :)






 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?