Valborg :D

2009-05-01, 18:57:59 / Kategori: Allmänt
Vart en helt oki och mysig valborg i år måste jag säga :)

Började torsdagen med det grymt sköna vädret med att gå och gyma,såå skönt :)
Tränade 1 h 30 min sen gick jag hem därifrån,tog ca.30 min :) Tränade med Jörgen Jönsson igår igen :)
Lite coolt och se han där :)

Sen hem och fönade farmor, så hon skulle bli fin till kvällen :)
Sen blev det att städa och plocka i lägenheten, dammade allt dagen innan och drog igång med dammsugning och moppande :)

Sen vid halv sex tiden bar det av till Nykroppa, med trerättersmiddag och sedan brasa och raketer :)
Det var jag mamma och pappa,sedan Benny och hans fru och deras son Oscar :)
Fick en välkomstdrink när vi kom och sen nån cider och några glas vin :) Super mysigt var det!






Är så mysigt med raketer, dock var det några idioter där, de hade med sig en hund som var totalt livrädd för raketer,
och höll honom precis intill där de sköt raketerna,är ju högt ljud bara för oss människor, tänk er då hundar med deras hörsel!! Hunden blev så orolig och rädd att de fick bära upp den i famnen och bära bort den.. Visst finns ju hundar som inte är rädda,men sånt vet man väl som hundägare.. Uj uj uj!!



Var så trötta vid tio-tiden när vi kom hem, inte direkt sent, men jag och niklas och pappa somnade i varsina soffor runt halv elva :) hehe


Och idag då 1:a Maj, blev det god frukost, sedan klippte jag mammas lugg,pappa och sedan Älskling :)
Kanske ska dra upp slingor på baby här senare i hätta, ljusa såklart ;) han är så het nu med sin frisyr, kortare på sidorna och längre uppepå ;) baby;) och med slingor blir han ju brännhet, fast det är han alltid iofs:)


Älskar dig baby;)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?