Shopping och fika dag :D

2009-05-21, 21:43:32 / Kategori: Allmänt

Åkte ner på stan en svänga med min Älskling :)
Stackarn fick gå med mig in och ut i massor i affärer, kan säga såhär, det är inte hans favvo syssla direkt ;) hihi..
Men tack för att du hängde med baby :) Älskar dig :)
Efter allt affärs-kollande tog vi en varsin glass på torget, gott :)
Sedan hem igen :)

Bytte om, målade nalglarna (med nya lacket), rooosa :) sedan in till stan igen för att fika/äta med Marlene och Vickan :)

Nu sitter jag här och glor på Bonde Söker Fru :D ska sedan kolla på en film kl.22.20 på 4:an, kommer inte ihåg va den hette :)

Ha en mysig kväll :)

Bjuder på lite shoppingpics from today :) :




Väska- Vero moda 199:- (var dock lite trasig i tyget där dragkedjan sitter :(
Får springa in o visa o få ny tror jag)..

Solisar från Gina, 79:-

Nagellack och Läppstift från Make-Up-Store :D

Clinique Foundation (kanon bra, ger bra med fukt till huden och täcker superbra).

Och sist men inte minst söta små make-up kuddar :)








KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?