Kristinehamn igår :D

2009-05-24, 20:16:30 / Kategori: Allmänt
Igår hade jag fullt upp, blevå gånger,blekte slingor på jenny två gånger i hätta, blev jättebra :D
Får bleka mer slingor men håret måste vila ett tag först :)

Efter det myste jag lite med baby sen bar det iväg till Kristinehamn och min sötnos Carro, var evigheter sen vi sågs :)
Gud vad jag hade saknat henne :)
När jag kom fram hämtade Carro mig på busstation och vi åkte till Coop, handlade lite mat och massa snacks ;) gott :)
Sedan vidare hem till hennes nya lägenhet,supermysig och fin var den :D
Lämnade alla varor och tog sedan en promenad till Kristinehamns kanske godaste pizzeria :) Blev en Kristinehamn special, (kebab pizza med strips på), vilken vi delade på :)
Proppmätta "rullade" vi vidare hem till Carro, fixa oss det sista och korkade upp :)
Sen blev det cider vin och massa tjejsnack :)
Efter det statt och skaka rumpa och pimpla drink all night :)
En kanon kväll :)
Älskar dig gumman :D

Sedan kom söta Jenny (hon jag fixade slingor på) och hämtade mig, super snällt :)


Och idag har jag myst med baby, ätit svin äcklig pizza.. blää.... :(

Sedan har jag umgåtts med min sötnosar Madde och Nettan, käkat och spillt jordnötter i soffan ;) hihi sorry nettan :)
och druckit lime dricka :) och glot på tv:n :)
En mys-pys söndag med dom bästa helt enkelt :)

Nu ska jag göra lite mannagrynsgröt med jordgubbsyllt, så gooottt :) Och några mackor på det ;)
Sen blire film för hela slanten resten av kvällen, ska först se klart på Barnhemmet, sedan blir det nog Enough med Jennifer Lopez coh ev 2 filmer till :) Har lånat av nettus :)


Nej ha en mysig kväll hörrni ;)



Kramis





Niklas, Älskaar dig baby ;) ♥



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?