Irriterad..

2009-05-02, 20:37:48 / Kategori: Allmänt

Nej blev lite irriterad nu..
Angående kommentaren.
 

Klart man kan handla saker själv och samtidigt bry sig om barn som far illa.
Vi lever i två helt olika världar och det jag ville få fram var att man så fort man får en liten motgång kan man tänka på vad
bra man har det..
Men samtidigt vi lever i en anna värld, vilket är orättvist.alla skulle få leva lika bra och inte bli sjuka osv.. Men vi blir jätteledsna över saker som för de som lever i missär inte ens skulle röra dem i ryggen.. de har så mycke större problem än oss med saker som för oss är självklara.

Jag menar inte heller att vi inte ska få må dåligt eller vara ledsna, klart vi ska.

Menar bara att man ska uppskatta att man har mat på bordet, har två ben att gå på.

Ja ni fattar.


Jag bryr mig verkligen och försöker vara snäll och glad och trevlig mot alla jag träffar.
Du känner nog inte mig, vad vet jag,du skriver ju inte ens vem du är? Men om du frågar mina nära vänner så
vet dom att det inte är dubbel moral..

Men men..


Som sagt klart du har lite i det du säger, men det låter som jag bara skriver att jag skulle göra vad som helst för att det ska vara mer rättvisa, bara för att och att jag inte alls bryr mig men det gör jag. Och handlar hur mycke som helst vilket jag inte gör.
Bryr mig för mycket ibland, även när det gäller människor som kanske har behandlat mig illa som mår dåligt.
då vill ja även hjälpa dom..
Vi kan ju se på det såhär oxå, människor som tjänar väldigt mycke och som kan skänka väldigt stora summor. Allt dom köper då till sig själva?är det dubbelmoral? De skänker ju även en stor del..

aja. whatever!


JENNNA

TACK! FÖR DIN VÄRMANDE KOMMENTAR! :D

i really meen it!



krama!



2009-05-02, 21:54:19 URL: http://gucciime.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?