Huvvevärk ..

2009-05-13, 18:59:42 / Kategori: Allmänt
Har spänninghuvudvärk.. tredje dagen nu..
Inte orkat bloggat och inte haft tid :)
Ska snart göra klart mitt gesäll prov så mycke och fixa med innan det :)
Ni får ha tålamod :D
Idag kom iaf min nya mob, har väntat i 2 1/2  vecka nu, men DAMN va snygg den är :)
Den håller på och laddas nu så längtar till imorn när jag kan starta den och kolla alla menyer och testa kameran, kameran har en speciell funktion som ändrar bakgrunden så den passar bilden typ :) ska bli intressant att se :)



Hmm.. Ja ni, på fredag ska jag ock Nettan iväg på möte med ett innebandy lag :) kanske vår blivande nya klubb, ska kanske till en annan klubb imorgon och prata oxå lr till veckan.. Se vilken klubb som verkar bäst :D

Efter det blir det Sexparty :) Ska bli super kul :) Aldrig varit på ett sådant,men ska bli kul!!
Och sedan ut och dansa tror jag :)   (På fredag alltså, blev lite rörigt i texten där) :D
Vi får se vart det bär :)


Nu ska jag mysa ner mig här i soffan med en popcorn skål med aromat på poppisarna :) SUper gott :) Och kolla bloggar och sedan se på tv.. Och vila min stackars skalle :)


Ha en mysig kväll:)



Jag idag, i soffan :)




Puss o Kram





Niklas, älskar, älskar,Älskaaar dig ;) Puss plutten ;) ♥

JENNNNNA

nej jag beställde aldrig .. :(

det vet jag inte hur länge det gills, typ en månad tror jag..

har du fått håret än?



2009-05-13, 21:20:09 URL: http://gucciime.blogg.se/

JENNNNNA

nä, jag måste spara :(

får väl köpa till sommaren igen..

fan va skumt! ja vänta du (:



2009-05-14, 13:04:56 URL: http://gucciime.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?