Gesäll brev ;)

2009-05-17, 19:01:50 / Kategori: Allmänt
Japp, nu har Sandra Gesällbrev :D

Såå sjukt kul :D Är så GLAD!! :)

Hade kvar 4 moment sen sist, på de 2 klippningarna fick jag G, På formblåsningen VG och på
Permanenten MVG ;) Hihi..

Är jätte stolt :)


Var inne hos farmor och farfar, jag fick 1000:- av dem i ett kuvert för att jag klarade provet ;) Farmor som även var min klipp och formblåsningsmodell :D och fick även en liten "hutt" äppel likör hos dom, som vi skåla i;) hihi.
Tack, ni är BÄST!! Uppskattade pengarna otroligt mycket ska ni veta :)

Och inte nog med det, nu får jag hela 20% mer i lön ;) thihi..


Nu ikväll blire och hoppa i mjukisarna och slappa framför tv:n :)


Ska se följande:

Stylista  19.00 TV3

Parlamentet 20.30 TV4

D´eja` Vu  20.00 TV4



Vad ska ni göra ikväll då?



Ha en mysig fortsatt kväll alla :D


Kramar från en super lycklig och glad Sandra :D ♥


Niklas, Älskar dig min Hallontuss ♥





Sandra

Stort grattis!



2009-05-18, 08:45:25



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?