Black Towel och tv mys ;)

2009-05-01, 19:22:38 / Kategori: Allmänt

Sitter just nu och dricker varsitt glas vitt vin jag och Älskling :) Black Towel såklart, favvo vin, vitt ofc ;)

Blir att mysa och dricka vin ikväll,vi har köpt oss en box  ;) Ska även glo på tv, ska nog se Humorgalan eller vad det hette på fyran sen, just nu sitter vi vid en varsin dator,jag vid lap-topen och Älskling vid stationära,jag kollar samtidigt på Färjan 2 :)

Spelade lite kubb hemma i kroppa förut med pappa och Älskling :) Super kul, men skönt att vara inne nu,denna pollen allergi gör mig tokig, det kliar såå i ögonen.. Usch.. men men :) Äre värt för att få vara ute i solen med sina nära och kära:)



Vad ska ni hitta på ikväll då allihopa :)?



                          




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?