Australia..

2009-05-06, 19:18:53 / Kategori: Allmänt
Eftersom jag skulle kollat på Kattis och Company igår så gick ju inte det,eftersom hela Com Hem slagit ut..
Så fick inte se det, blev att se på Australia istället, grymt bra film :D Rekommenderar helt klart den :)
OM jag grät? Öhh, jaaaaa.. Se den :)


Idag då?

Fikat hos min sötnos Mona, hon kom och hämta mig vid 11-tiden så åkte vi hem till henne.
Hon klippte mig och jag klippte henne :)
Skönt och ha det gjort,jag har fått så långt hår nu ju :D Skönt, och längre ska det bli :)

Under tiden vi klippte slänge vi in en Äppelpaj i ugnen, med vaniljvisp till, SUPER GOTT :)
Så den gotta vi oss i efter klippandet, med te till :)

Tack för en super mysig dag gumman!


Efter fikat och allt så skjutsade hon mig till jobbet :)
Så jobbade 13.45-17.50..

Nyss käkat mat, nu blire tv kväll och lite sockrade Ahlgrens bilar, (som blev kvar sen igår), det enda du kan stoppa dom i, är i munnen ;D

NU äre Sjukhuset, sen ska jag se Efterlyst och Diagnos okänd tror jag :)


Vad ska ni hitta på ikväll då?:






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?