Stan,sola,Hockey och fest :)

2009-03-21, 10:58:01 / Kategori: Allmänt
Hej hopp!

Så ser min Lördag ut ska bli super kul,men kommer sakna min Älskling :(
Men vi hinner ju mysa framför Hockeyn innan jag drar iväg igen :)

Nu vid ett ska jag möta mina sötnosar Madde och Nettan på stan och så ska vi kolla runt där och sedan dra och sola.. Behöver få lite färg :) Kanske käkar vi nåt oxå:)

Sen hem och glo på hockey..:)

Sedan göra sig i ordning, möta kusin Becca vid busstation innan sju coh så dra till Nettan och för festen ;)
Sen blire nog månen tror jag :)

Nu ska jag käka frukost,fixa med mitt löshår och sen fixa i ordning mig :)


Vad ska ni hitta på ikväll då ;)?

Ha en mysig dag/kväll :)





Puss o Kram



Älskar dig såååååååååå mycke Älskling, du och jag ;) ♥



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?