Sjukling och Bio ;)

2009-03-03, 10:25:53 / Kategori: Allmänt
Mår inge vidare idag.. Började igår kväll efter jobbet.. Frös som en tok :(
Hade svinont i halsen samt var täppt,hade på gränsen till feber :(
Sov inge vidare i natt heller... Mår så idag oxå :(
Så idag blir bara vila och vila :)
Ska se på massa Andra Avenyn avsnitt..Såååå bra;)

Skulle övat på fön på farmor men orkar nog inte det :( tyvärr..


Vid fyra tiden idag ska jag ner till satn..möta Nettan vid halv fem, gå och käka nånstans sen hämta ut biobiljetterna och köpa popcorn och dricka.. Sen blire bio för hela slanten kl 17.45 på SF ;)
Vi ska se Männ som hatar Kvinnor :)

Tror den är svinbra,har ju läste boken och den var grym;)

Nej vila nu..


Vi hörs hörrni :)


Ha en mysig dag :)





Puss o Kram




Niklas, ÄLSKAR dig så sjukt mycke min Hallon-tuss ;) ♥

Marielle

Gillar du att åka utomlands? :-) Just nu tipsar jag om solresor från 300kr på min blogg.

Kram Marielle



2009-03-03, 14:04:16 URL: http://marielletorgersson.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?