Helgen :)

2009-03-03, 10:20:40 / Kategori: Allmänt
Ja då vare fullt upp ;) På Fredag efter att jobbat en heldag,åkte jag hem till Nyroppa, och till min älskade mamma och pappa:)
Åt god mat,kollade på Hjälp och Så ska det låta:)
På lördag bar det av på match i Kristinehamn och då kom Mads och hämtade mig och så åkte vi till samlingen :)
Matchen slutade 3-5 så blev en frölust..vi ledde med 3-1 till en början men men.. Vi hade ju inget att spela för.. Har  ju redan åkt ur trean.. Samt att mina benhinnor gjorde så grymt ont :(
Ska till sjukgymnasten på torsdag så får vi se :)

Sen på Lördag kväll vare fest hemma hos Netten för att fira Anna och Tove som fyllt/fyllde år ;)
Kollade lite på Melodifestivalen:)
Sen blere party när alla kommit ;)


Kommer komma ett inlägg sen om festen med lite bilder tror jag..Kameran är hos nettan och får den ikväll.. Ska bara kolla först så  jag tog några bra bilder ;)


Puss o kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?