Efterlyst och Diagnos Okänd ;)

2009-03-25, 21:46:37 / Kategori: Allmänt
Mm, sitter i soffan och käkar Ahlgrens bilar med socker på :) Sååååå goda ;)
Koller just nu på Efterlyst,sedan blir det Diagnos Okänd, och innan det var det Du är vad du äter:)
SÅ en helkväll framför 3:an ;) 

Har även målat naglarna, röda denna gång,super fint :) Och betalt massa räkningar inte alltid så kul;)

Min älskade pappa fyller år den 7:e April så efter att jag jobbat halvdag drog jag och Älskling till Bergvik och handlade födelsedags presenter till honom:)

Hur är allt med er?


Nej ska fortsätta min myskväll och invänta Älskling om sisådär 45 min, han tränar fotboll min goding;)
Igår gjorde han det oxå,då passade jag på att mysa till det rejält innan han steg innanför dörren.. Tände värmeljus på golvet som en gång typ in till badrummet där det brann massvis med värmeljus och ett stort varmt skumbad ;)
Mys-pys:) SÅ mysiigt med massor av levande ljus .. Och min Älskling.. Han är det bästaste som finns :) Gubben min ;) <3




Hej då vänner :)


Puss o Kram

Linn

Barnhemmet, the others, se7en, sawfilmerna, wrong turn 2, hehe, finns massa men du kanske sett dem? :D



2009-03-25, 22:31:46 URL: http://ffamousunknown.blogg.se/

Ida-Marie

Hej!

Ja jo det va kul..:)

Det första kortet, på oss båda är från Turkiet, Side. De andra två är från Tunisisen.

Hoppas du haft en bra helg.

Kram



2009-03-29, 17:02:36 URL: http://idamaries.blogg.se/

Ida-Marie

Ja Turkiet har jag varit många gånger och Alanya rekommenderar jag absolut. Tunisien var varmt, skönt och härligt dock inte lika bra turistanpassat som andra länder jag varit i.

Cypern har jag varit i några ggr. Då i Ayia Napa. Kanonväder där nästan jämt under sommaren dock är det ganska dyrt att leva där.

Grekland har jag också varit i några gånger och det är jättefint. Prisklass ungefär som hemma.



Kram



2009-03-29, 18:21:35 URL: http://idamaries.blogg.se/

Ida-Marie

Ja Alanya är i Turkiet. Jag har varit på Kos två ggr när det gäller Grekland.

Ja alltså det beror ju på vad du är ute efter. Party så är ju Ayia Napa och Kos de ställena som varit bäst för det. Shopping så är Turkiet bäst. Men alla ställen har haft sin charm så det är svårt. Har varit på ganska många ställen så..:P

Kram



2009-03-29, 21:51:50 URL: http://idamaries.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?