Söndag :)

2009-06-21, 14:15:15 / Kategori: Allmänt
Igår kom vi hem från mamma o pappa vid fyra tiden, tog en löprunda på Kilene:)
5 km vart det för mig, skönt :)
Efter det lite situps och massa stretch:)
Sedan åkte vi hem till oss jag och Älsklingen, duschade och sedan fixade jag mig lite :)
Blev kort spel och cider med chips o dipp hemma hos nettans grabb:)
Var kul:)
Efter det blev det ut och dansa på Blue Moon med Madde, super kul hade vi :) vi ägde på dansgolvet och rockade som tusan :) var grymt dåligt med folk ute, ett tag hade vi dansgolvet nästan för oss själva:) men skönt och slippa trängseln och alla fulla idioter!!
Var en rolig kväll helt enkelt :)
När jag kom hem gjorde jag lite rostade mackor och flingor med mjölk och banan :) var gott :)
Kröp ner breve min varma sötnos och kollade på roliga klipp med katter på Youtube, sen slocknade jag :)

Idag har jag tvättat,precis klar med det och Älsklingen har äntligen vaknat, min snutt ♥


Ska nog dra till Hammarö nu till babys föräldrar, städe bilen och spela minigolf, bara det slutar regna :)

Hade ni en mysig midsommar?:D


Ha en bra dag:)

Btw, jag fyller snart år, blir 23 år på Onsdag :)


Men nu ska jag kila :)


Kram på er!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?