Gött Sverige :)

2009-06-10, 22:36:15 / Kategori: Allmänt
Äntligen, vinst för sverige med 4-0 :) Och grymt bra spel, en fröjd och se :)

Idag har det jobbats,var mycket på eftermiddagen:) Många som ska bli fina inför skolavslutning,examen och studenten :)
Jobbar halva dagen imorgon och hela fredagen, sen är det semester i två veckor, så sommaren, kom nu med varma dagra vackert väder och massa bad :)


Ikväll har jag tagit en jätte lång varm dusch, använt lite brun utan sol och målat och filat naglarna, dom är nu snyggt sommar rosa :) I like :)

Kollar på tv nu och myser med min sjukt underbara Älskling, tänk, att om 2 mån o 2v har vi varit tillsammans i 2 år,
 Älskling♥  för alltid du och jag honey ;) Älskar dig ♥

Iaf ska se på Tv4 nu på dokumentären: Monstret Josef Fritzl, usch han är så otäck.. Vilka människor det finns egentligen.. Usch och fy..


Imorgon ska jag klippa Mona, sen blire och fika hemma hos henne oxå, det är vi bra på hon och jag :)
Och prata massa, mys :) Sen skjutsar hon mig till jobbet..
Ska väl iväg till gymet efter jobbet oxå :) skönt !!!


Nej nu ska ja kika på dokumentären :)

Sov gott hörrni, hörs kanske imorgon :)


God natt!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?