Utmanad av en annan Sandra :D

2009-02-07, 10:18:27 / Kategori: Allmänt
                                        Ja då har man blivit utmanad av Sandra   :)
         Gå in bland dina foton och ta mapp nr 6, bild nr 6 lägg ut den på bloggen o skriv lite om den.
                                  Utmana därefter 6 st nya o länka till deras sidor...

                                               
                                             
                                                                Den här bilden blev det för mig:
                         
      Tycker om den här bilden, är jag och min Älskade lillebror när vi firade in det nya året 2009
          nere hos honom i Helsingborg, gillar våra röd jackor,haha smälter typ ihop, siamesiska 
                                           tvillingar,here vi come ;) Älskar dig lillebror :)! ♥


                                            Och dom ja utmanar är dessa Sötnosar:
            Malin Filin                                                                                            Sandra
                                    Ida-Marie                                              Jenna        
                                                              Cina          Karin


              Men fler kan ju oxå känna sig utmanade,skriv gärna en kommentar till mig och er
                                        blogg om ni är fler som antar utmaningen ;)


Nu ska jag käka frukost,sen duscha,fixa naglarna och så inför kvällen :)  Älskling har åkt och pimplat med Mattias,lät så gött,dom skulel sitta där på isen och pimpla och dricka varm Obo´y och käka mackor.. Vill oxå ;) Men hinneri nte det idag :)!

Ska till Kicki vid 14 tror jag,umgås med henne,ta ett glas vin och fixa i ordning oss ;)
Party ikväll hos min sötnos Marlene, kul ska det bli ;)

Är så trött bara;) Men bli nog bättre ;)




Puss o Kram



Älskar dig Niklas ♥



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?