Tisdag :)

2009-02-10, 19:10:31 / Kategori: Allmänt
Hej :)


Idag har jag varit ledig och bara tagit det lugnt.. Har mått så fruktansvärt illa.. Men nu har det gått över,är hungrig istället ;)hihi.. Älsklingen ska börja med maten nu :)
Ja tänkte hjälpa till med potatis klyftorna och salladen iaf och dukningen :)

Har hänt idag då?

Jo käkade frukost,gick in och provfönade farmor,kanske ska ha henne som modell på Gesällen lr Nettan, Nettan kommer till salongen imorn så ska vi kolla på hennes hår :)

Sen fick jag käk hos Farmor och Farfar,potatis och kolpudding med lingorn,saltgurka och rivna morötter, mumsigt var det :) Som vanligt,farmor är kung på att göra mat :D

Sedan har ja kollat på 4-5 avsnitt av Andra Avenyn :D

Är väl det.. Har även knåpat ihop mina meriter på mitt CV på Arbetsförmedlingens hemsida och sånt :D

Nej ut i köket nu ;)



Puss o Kram



Älskar Niklas och mina underbara vänner ♥

Beccih

Ååååååå vilken god mat du fick idag då. avis



2009-02-10, 19:39:51

Beccih

Är du ledig på fredag?



2009-02-10, 20:12:59

Anonym

Nej det är ja inte..Jobbar heldag då.Då då :)?



2009-02-10, 20:53:51

Anonym

Hej! Om man bleker ner håret till riktigt platinablond, det har väl du haft??



Hur ofta bör man färga utväxten då? :) är det dyrt att färga utväxt hos frisör? eller tar de samma pris som helblekning? :)



kramkram



2009-02-11, 17:50:18



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?