Max :D

2009-02-08, 15:35:27 / Kategori: Allmänt

Idag vaknade jag upp inte alls bakis eller någonting efter gårdagen, bara trött :)
Så skönt :)
Hade en helt oki kväll, Marlenes lägenhet var  super söt och fin och på Blue Moon vare kul med massa dans med Madde,Nettan och Anna :)
Tack alla för en trevlig kväll mina sötisar :)

Nu är vi hemma hos Älsklingens föräldrar, åkte en sväng till Kicki först och hämtade mina saker jag lämnat kvar där :)
Sen till Max :) Gillar inte deras hamburgare, men deras sallader, UNDERBARA, åt en Crispy Chicken sallad med ceasars-dressing :) Rekommenderar verkligen den, är bulgur och sallad i,körsbärstomater och ost :) Grymt god och mättande och lite nyttigare än en fet burgare ;)

Hade rabatt kuponger så fick även en mjukglass på köpet,med jordgubbssylt ;)

Mums :)

Så nu är man mätt och belåten.. Sen är det typ halva salladen kvar oxå:)



Nu ska jag fortsätta kolla på Top Model Canada :)


Hur har er helg varit och vad har ni hittat på för skoj :)?





Puss o Kram



Niklas, Love you Honey ♥


Marlene

Tack själv för den kvällen:) Var kul innan iaf- och presenten blev ju riktigt rolig visade det sig senare.. :)Kram kram söta du!*



2009-02-22, 09:09:17



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?