Ginas web-shop :)

2009-02-05, 23:17:17 / Kategori: Allmänt

Jag och min Sötnos Kicki gjorde stan idag innan jag började jobba :)
Letade efter "Lack leggins", som jag så gärna skulle vilja ha på mig på lördag på Marlenes fest..
Men de visade sig vara omöjliga att få tag på..Antingen var de helt slut,lr så fanns de bara i M lr 46.. Lite för stort :(
Så fick lägga ner der tyvärr..
Kicki kollade i alla möjliga affärer på Bergvik åt mig oxå,tack gumman :)
Men fanns inga där heller..
Men nu hittade jag några på Gina Tricots wem-shop..
Så då köpte jag dom.. Tar 2-3 arbetsdagar och få hem dom så blir inte att ha på sig dom på Lördag..men nån anna gång så :)

Nu ska vi sobva här jag och Älskling :)


God natt och sov gott :)

Fredag imorn ;D



Puss o Kram




Niklas,love ya ;) ♥




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?