Bjudna på middag ;)

2009-02-22, 13:40:07 / Kategori: Allmänt
Hej hopp!

Nu harj ag fönat på farmor,gick väl sisådär.. Vet vad jag behöver öva mer på iaf ;)
Blir nog imorn kväll det :)
Blev jätte glad när jag klev innanför dörren för älskling var hemma, matchen blev inställd :)
Skööönt ;)

Om 1 1/2 timme ska vi hem till Älsklings föräldrar, vi är bjudna på middag :)
Blir hjortstek:) Såååå gottttt ;) mums, börjar redan bli hungrig ;)

Är innebandy idag oxå.. Lillebror spelar mot Mullsjö, är en riktigt viktig match.. Måste vinna..Är väldigt tight nere i botten striden.. Mullsjö ligger 2 poäng efter Helsingborg tror jag,så Helsingborg måste ta 3 pinnar i eftermiddag.
Kl.17 är den.. Ska följa den på nätet :)


Ska nog även beställa löshår idag,är ju utgång på Lördag så skulle vara kul med lite lågnt hår, är löshår med clips,som man kan sätta i och ta ur när man vill.. Har ju haft hårförlängning med vax-fästen förut, är ju grymt snyggt men jobbigt att sköta, med detta hår med clips kan man ju välja när man vill ha i,perfekt till fest:)

Nej nu ska ja hoppa in i duschen :)


Vi hörs senare :)





Hej hej!

Anonym

jadå de var riktigt skojj:)

ja det ska jag nog!

själv då?=)



2009-02-22, 19:32:49 URL: http://madeleineeee.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?