Måndag..

2009-12-28, 21:01:46 / Kategori: Allmänt
O nu är julen över.. den var super mysig :) bilder kommer senare från jul och julklapparna :D
Fick underbara paket, tack allihopp :)

Fick ett rosa Nintendo DS av min Älskling, men New Super Mario Bros spelet till, så jävla kul :)
Håller just nu på och kollar runt efter en platt tv :) Älsklingens storebror ska hjälpa mig o kolla lite, han är väldigt duktig på sånt, är iaf sugen på en Samsung LCD 40-42 tum :) Som inte är allt för dyr :)

Nu ska jag kika klart på innebandyn.. AIK-Warberg.. Sedan hockeyn, ta en varmt bad och läsa Luftslottet som sprängdes, så ja kan gå och se den som film på bion snart :) hehe känns lite dumt att se filmen först o sen läsa boken, innan jag såg de andra filmerna så läste ja böckerna först, då visste man lite mer detaljer än de som bara sett filmerna och inte läst böckerna:)
Efter det fortsätta lira DS :)


Lediig imorgon, innebär träning, söka jobb och umgås med min Älskling :) ska även ringa och höra hur det går med mina sulor, (gjutna efter mina fötter) så jag kanske äntligen kan börja lira innebandy igen.. Men har en vag magkänsla av att det inte kommer gå.. jävla benhinnor.känns helt oförändrade, men hoppas verkligen, ÄLSKAR innebandy!!
Väntar även på en kallelse till röntgen, för att kolla lite.. kan vara en stressfaktur, o då äre väl bara vila igen som gäller :(

Nej tappa upp badet nu:)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?