Julisar :D

2009-12-12, 11:28:16 / Kategori: Allmänt

Jajjemän, idag blire o köpa de sista klapparna :)
Har kvar till min söta bror och till jobbet :)
Sen äre klart, skönt att slippa det värsta av julstressen, men lär ju vara mycke folk ute o handla idag tänker jag :)
Ska dra med mig Mads och Nettan :) så ska bli mys!!

Ikväll, blir det god mat och mys med min Älskling..
Kanske skumbad,(har en flaska skumpa i kylen, kanske gott o dricka i badet) :D sen blir det
väl nån film :)


Nej ska kila och käka frukost nu och sen
duscha och fixa mig.. Hmm, hinns inpackning mä månne? :) får se..:)

Förresten klippte mig igår, hela 3cm .. såå slitet så nu blire att klippa sig var 4:e vecka och inpackning minst 2 ggr per vecka så håret växer o här friskt hela vägen, ska även köpa Hårologis toppen kur, Kursprayen.. Gött o va frisör ibland :)


Nej ha en mysig dag hörrni :)

 

 

Slänger upp en bild på min grymt snyggaa gran :)

Enjoy :)





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?