God Jul :)

2009-12-24, 09:33:21 / Kategori: Allmänt
Vill önska alla en riktigt God Jul:) Hoppas ni får en mydig dag/kväll med era nära och kära :)
Hur firar ni jul :)?
Själv är jag hemma hos mina föräldrar, blir snart frukost med julskinka (första för i år) på smörgåsen med senap och rödkål :) Mumsss :) Efter det ska jag fixa lite Apelsinris till efterrätt, hjälpa mammsen lite med julmaten, bara jag itne förstör nåt :) hihi.
Sedan fixa i ordning sig, kör nog på lockar i hela håret :) Får se om jag hinner fixa mammsens hår oxå :D
Sen äre mat vid 14, sedan Kalle Anka (INTE Anna Anka) ;) kl 15 börjar ju det :)
Sen är det dags för julisarna, under granen äre fullproppat, läääängtar så :)
Men ska bli minst lika kul och ge bort det jag själv köpt :D

Men är väldigt tomt, min Älskade lilelbror kommer inte hem denna jul heller,känns lite konstigt:(
Kommer sakna dig gubben! Älskar dig :)

Och imorgon blir det julfirande hos svärisarna om jag kommer hem i tid, efter det juldags party hos Marlene :)
Ser fram emot allt, nej nu skriker julskinkan på mig i köket :)



Ha en bra Julafton nu alla :)

GOD JUL!! :D





Bild lånad här.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?