At home :)

2009-12-21, 19:42:33 / Kategori: Allmänt
Kom hem för en halvtimma sen, slutade jobbet vid kl sex:) gjorde lite mörkare slingor på en tjej med blonda slingor, blev skitfin och hon blev så nöjd :) Älskar verkligen mitt jobb :) förutom huvudvärken och nackvärken det gav mig idag :( så hade jag en stam kund med färg,sling och klipp med en klippning i verkningstiden, helt oki för 4 timmar :)
Efter jobbet blev det en sväng på stan, köpte ett super fint rosa nagellack och Body Butter, Coccos, så ska snart ta en varm dusch och smörja in mig i det ljuvliga body buttret ;)

Ska bara kika klar på första perioden av innebandyn, är Falun-Balrog som spelar :) Just nu 5-1..oj sekunden senare 5-2 ;) hehe går fort detta :D


Nej duschen snart :)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?