Va händer :D?

2009-08-02, 11:57:30 / Kategori: Allmänt
Haha, tro det eller ej så ska jag lägga in lite bilder från gårdagens party :)
var ju ett tag sen det var bilder här :)

Var super kul igår iaf, vart en riktig tjej förfest :) Vi hade en försenad födelsedags fest för mig :)Jag.madde,nettan och ida-marie hemma hos Mads :)
Sedan bar det av till Blue Moon :)
Tack tjejer för en grym kväll :D

Sedan efter blue moon, var min Älksling så goo och hämta mig, gooo du är baby, Älskar dig mest i världen ♥



Så här kommer lite pics:)




Nettan,I-M och jag :D



Nettan, så sööt :) Försöker ta kort på sig själva tror jag samtiigt som
jag fångar henne på bild :)



Madde leker med kameran :)
Där skymtar även min present, en vinare,min favvo, Black Towel :)
tack för den flickor :D




Och här har ni mig :D



Min underbara Nettan och Jag :D Jag ser inte klok ut här, men Nettan är super
fin så då kan jag ju inte strunta i att lägga upp den :)




Super fina ida-marie och jag :)




Hade grymt skoj!!

Ska försöka nån dag att lägga upp ett inlägg som sammanfattar min sommar 2009 :)
Eftersom jag missat att skriva så mycke nu under sommaren, så ska försöka få med lite om allt i ett
inlägg, med bilder oxå,så klart :)


Nej nu ska jag väcka min prins och se om vi kan beställa lite mat :D
Ska kanske iväg till gymet senare, om jag orkar, är ju ändå söndag, men min nacke gör så dj*vulskt ont :(

Ha en mysig söndag hörrni :)


Ida-Marie

Tack själv för en jätteskoj kväll..:)..

Jag sitter och funderar på vad jag ska hitta på med mitt hår. Vill verkligen hitta på nått nytt. Frågan är bara vad jag ska våga göra. Har du några roliga förslag du tror jag skulle passa i? Jag funderade ett tag på en rak eller framåtlutat mörk chokladbrun page. Men jag vet inte...:P.. Så svårt att tänka vad man själv skulle passa i.

Hoppas allt är bra med dig annars!!

KRAM



2009-08-06, 15:44:22 URL: http://idamaries.blogg.se/

Ida-Marie

Ja jag tror jag ska satsa på att klippa mig. Det växer ju ut tids nog liksom...:P.. Jag har bokat en tid om två veckor!! Längtar dit vill jag lova hehe!!

Men fy va jobbigt med nacken. Jag har också haft en jobbig period nu. Huvudvärk mest hela tiden. Tär på humöret dessutom känner jag.. :(.

Jag är också mörkrädd, sover som bäst när Henrik är hemma hehe.

Ha dé bra!!

Kram Kram



2009-08-07, 01:17:20 URL: http://idamaries.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?