Fel storlek...

2009-08-28, 15:48:18 / Kategori: Allmänt
Hmm... finns såklart inga Ugg´s i rätt strl, jag har ju 36 i vanliga fall och det står att man helst ska
välja en strl mindre än vad man egentligen har.. alltså 35.. Kruxet är bara att det finns enbart strl 36 och 34, undrar om 34 är för  litet och om 36 är för stort?
Någon som köpt äkta ugg´s som vet hur strl är:)?



Precis kikat på två The Hills -Säsong 1 avsnitt, andra gången jag ser serien, men det är ju så bra:)


Ska snart se efter hur hög febern är samt proppa i mig mer halstabletter,dricka nått kilo varmt te till och ta en dusch lr ett bad... Hade velat ha honing i teet, typiskt då... aja, tee med mjölk och socker får duga :)



                           

Bilden lånade jag här



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?