FEBER....

2009-08-28, 13:02:05 / Kategori: Allmänt

Är hemma och är sjuk idag..Halsont, feber och huvudvärk.. fyy tusan.. TRÅKIIGT!!
Blir inte mycke gjort idag inte, ligga i sängen och kolla på alla filmer man har i laptopen tror jag :)

Ska fixa iordning en kopp varm te om jag orkar ta mig upp ur sängen och ut i köket,känns som en mil i det här tillståndet ;)


Kommer uppdatera här en del då jag inte har så mycke annat för mig:)


har ju vart grymt dålig på att uppdatera under sommaren här :)
Har hunnit med en hel del,födelsedagar och kräftskivor :D
Och jag och Älskling har hunnit fira 2 år ♥


Så orkar jag och om ni har tur kanske det blir lite upp-dates underdagen för ovanlighetens skull:)                                                                                          




  Tekoppen-bilden lånade jag här     och tepåse-bilden lånade jag här




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?