Varberg-Helsingborg, SUPERLIGAN 19.00 :D

2008-09-18, 19:14:13 / Kategori: Allmänt
Nu lirar brorsan första seriematchen i Superligan i innebandy :)
Så just nu följer jag matchen via webb radion :D Nice mycke bättre än och kolla uppdateringar på www.innebandy.se

Kom igen och heja på Helsingborg nu :D

Kommer uppdatera om hur matchen går efter varje period :)

GO FCH !!!!!!  Kom igen lillebror,in och gör massa mål nu :)


Btw vårt lag lirade första träningsmatchen för säsongen igår,hemma mot Storfors som ska spela i Div 4. Blev vinst med 10-2 :)  Jag var inte med pga sjukdom och frisörvisning. Möter dom imorn igen borta, var tänkt att jag skulle vara med,vi får se vad dom säger efter röntgen och hur jag mår :D
 
PUSS



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?